سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه در پاسخ دادن شتاب کند، پاسخ را درنیابد . [امام علی علیه السلام]

بسم الله الرحمن الرحیم

توی این روز یخبندون که همه چیز یخ زده و شهر و محله بی حرکت شده گفتم بیام توی دنیای مجازی ببینیم توی این چند وقت که سر نزدیم چند نفر مستفیض کردند!!! دیدیم  اوووه  چقدر نظر دادند ....   نه یه نفر ... نه سه نفر ....          دو نفر! 

انگار یخبندون به این فضای مجازی هم سرایت کرده. از این که چند وقتی است خواهران و برادران مجازی به این وبلاگ سری نمی زنند خوشحال نیستم. یه حالت دل گرفتگی داره.

خیلی دوست دارم ببینم اولین کسی که میاد اینجا و نظر میده کیه ؟

داشتم سریال چهل سرباز رو می دیدم از چند تا چیز خندم گرفت از چندتا چیز هم شاکی شدم.

1- خنده دار: سپاه کفری که در آخرالزمان در 40 سرباز ستون کشیده بودند مثلا سلاح  m4  داشتن. یه خورده نگاه کردم دیدم اولا  همه سلاح هاخشاب ندارن ثانیا نارنجک انداز m203  که زیر لوله این سلاح بسته می شه پلاستیکیه! لوله پولیکا!

2- شاکی ام کرده: مثلا سپاه خیر و شر  از همه ی اعصار و قرون در مقابل هم صف کشیده اند . رستم و اسفندیار و مالک اشتر (علیه الرحمه) و.. در سپاه نیکان هستند... دیدم یه مرده هست مثلا فرمانده بسیجیان و رزمندگان زمان حاله ... دقت کردم . دیدم می گن شهید همته! عجب سپاهی : رستم و اسفندیار  همرزمان شهید همت  و مالک اشتر!

 آقای نوری زاد کارگردان این برنامه خیلی فرد محترمی هستند ولی نظر بنده در باره این فیلم این است: واقعا فیلم خسته کننده و غیر جذابی بود به طوری که اعصاب بیننده را خورد می کند ولی  جدا در تهیه مطالب تاریخی آن خیلی زحمت کشیده شده است. از بعد پژوهشی جای تقدیر دارد ولی از لحاظ فیلم سازی جالب نیست. مخصوصا با آن سلاح های پلاستیکی!

 

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط العبد 86/10/18:: 3:59 عصر     |     () نظر

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و واجعلنا من اعوانه و انصاره

 

 

1/ یک سئوال

هر کس می تونه حقیر رو در مورد سئوال زیر توجیه کنه بسم الله:

- ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر   کجاست؟ رئیسش کیه؟ چی کار می کنه؟ تاحالا چی کار کرده؟ این بودجه ی سالیانشو رو کجا مصرف می کنه؟ نمودش در جامعه چیه؟ یعنی تو کجا میشه رد پایی از اون رو پیدا کرد؟

 

ستاد احیای ... 

 

چی !!!

احیای امر به معروف و....  !!!

برو حاجی !

کو ؟ پس کوش اثراتش ؟ حداقل اگر میگیم بعضی ها خودشون نمی خوان در بعضی موارد اصلاح بشن ، یدونه بنر ،تبلیغ و یا آگهی خاصی که نمایانگر یکی از برنامه های این ستاد باشه رو باید توی یا ادارات یا سطح شهر و یا ... دید. (این روش عوام پسندانشه ).

 

 

************************************

2/ مزاحک

چند روز پیش یکی از دوستان ،  که خیلی خاطرش برام عزیزه و  اهل کتاب و درس و فرموله رو دیدم . کنار سرش باد کرده بود انگار که خورده باشه تو دیوار . گفتم چی شده ؟ گفت : چیزی نیست. شاید جوشی ... پشه ای ...چیزیه!

؟

 

 

!!!

نمی دونم  ... شاید فرمول دونش پر شده بود!

 

****************************************

 3/

- رادیو جوان رو تا به حال گوش دادید؟

چند روز پیش هم مدیر رادیو جوان فردی به نام دکتر شهرام گیل آبادی ، اومده بود « سلام مردم ایران» تو قسمتی که آقای آتش افروز اجرا می کند. در آخر مصاحبه ، آقای آتش افروز  انتقادی تند را در قالب سئوالی از آقای گیل آبادی مطرح کرد که خیلی برام جالب بود.

- کیی ؟ آقای آتش افروز؟!!! حالا چی می پرسید ؟

- گفت :به نظر شما آقای گیل آبادی در رادیو جوان ادب رسانه ای رعایت می شود؟ و اینکه چرا در رادیو جوان مسایلی که شاید دو جوان با هم مطرح کنند و یا شوخی های خاص جوانان ، به راحتی اجرا و مطرح می شود؟( راست هم می گفت نمونش همین برنامه ی توپ!!! نمی دونم شنیدید یا نه . زنه میاد به مرد نامحرم می گه سلااااام امروز توپید؟ منکه توپم !!! )

شهرام گیل آبادی

 

بعد اون مدیر رادیو می گفت : بله مطمئنا که رعایت می شود!!!! باید گفتاررادیو جوان برای نسل جوان با بقیه شبکه ها فرق داشته باشد تا جوانان بپسندند!!

 

****************************************

 

نگاه کنید ببینید تو رو به خدا . رفتم به وبلاگ قبلی خودم که اسمش بسیجی ها... بود سر بزنم  دیدم یه بنده خدایی نظر داده:

 

جمعه 18 آبان1386 ساعت: 15:50

توسط:فرزاد

 

 

به جان خودم مغزتان درد می کند شما به اصطلاح بچه مسلمونا....آخه این مزخرفات چیه می نویسین؟ حسابی شما را با این حرفها خام کردند و خودشان به اسم اسلام دارند مملکت را به باد می دهند و تاراج می کنند.. کسی هم نیست که دلش برای سرزمین پدری مان بسوزد.. آخه به خودتان بیاید شهید چیه.. این حرفا یعنی چی؟شماها زنده ها را ول کردین یقه رفتگان را می گیرین که چیکار کنین آخه هان؟

 

 

بیا

  این هم از درک و فهم بعضی از جوانان نسل جدید پیرامون ارزش های زندگی!

بله دیگه باید هم یکی بیاد اینجوری از شهدا حرف بزنه .

 جای بسی تاسف .

جز شرمساری چیزی برایم نمانده...

 

 همه شهدابه نوعی غریبند.

 

 

خدایا العفو

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط العبد 86/8/26:: 2:40 عصر     |     () نظر

 

توی مترو بودم . کنارم یه سربازه وایساده بودم که لیسانس وظیفه ی ارتش بود . روابط عمومی بالایی هم داشت . با یکی گرم گرفته بود . من هم مکالماتشون رو رکورد می کردم . اونی که سرباز بود رو می گیم: اولی  و اونی که سرباز نبود رو می گیم: دومی .   اولی گفت خوش به حالت تو این گرما آستین کوتاه تنته  نه لباس زخیم سربازی. دومی جواب داد : ای بابا   من این لباس رو سال هفتاد و ... تو اندیمشک تنم کرده بودم .( به خودم گفتم  توی اون گرما! ماشاللهچه تحملی :صبر در راه خدا!!) . در ادامه گفت : آره تو پادگان دوکوهه بودیم  چقدر هم گرم بود  اینقدر بزرگ بود(!!!) ...   .  به خودم گفتم خاک بر سر ما با این کار فرهنگیمون . پسره  عین ?? ماه رو تو دوکوهه سرباز بوده و فقط از اونجا گرماش رو فهمیده!!! نه یادی از حسینیه حاج همتی...نه یادی از نیمه شب دوکوهه ....

به قول شهید بزرگوار آوینی : اگر بسیجی ها نبودند آنچه از دوکوهه می ماند پادگانی بود درندشت  خشک و بی آب و علف... .

مثل اینکه این نسل سوم دارن یاد شهدارو از تو ذهن ها... نه نه ما نمی گذاریم با توکل به خدا نمی گذاریم.

چی میکشه آقا   صاحب الامر(عج)...چی میکشه رهبر... .

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط العبد 86/7/15:: 11:45 صبح     |     () نظر

درباره

العبد
به یاد شهیدی که خاطراتش الگوی جاماندگان ، و یادش شعله ایست بر این فراق جانسوز... شهید ابراهیم هادی
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
پیوندها
لیست یادداشت‌ها
آرشیو یادداشت‌ها